stress

2011-09-15 / 13:05:29 / Allmänt

Ah svettas som en vet inte vad haha.. Trodde det skulle bli kallt idag men nänä...
igår var jag å hälsade på min syster som fått egen lägenhet orättvist MHM! Idag var jag på arbetsförmedligen kl 11 .. trodde jag skulle få mina pengar idag men det har blivit nåt fel med papprena så nu får jag vänta 2 veckor till jätte kul e hur fattig som helst!!! sen fick jag dra till försäkringskassan å lämna det nya pappret som dom skulle ha .. sen hade jag ungefär en kvart på mig från angered till hjällbo skulle till soc å visa mitt leg för jag glömde de sist jag var där.. så onödigt!!! aja jag hann iaf med 1 minut typ .. nu är jag hemma igen å tänkte åka ner till mariaplan å fråga i några affärer efter praktik .. önska mig lycka till :)
Tidor & Midor <3

Kommentarer
Sofie

När du och Jimmie kommer att bli en ny fotosession?

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!