svar på mini frågestund:)

2011-09-15 / 13:21:19 / Allmänt

haha 4 Frågor inte illa :) får väl skylla mig själv är ju inte precis aktiv här :P
Anonym frågade:

hur känns det att bli styvmorsa i din ålder?

Svar: Haha jag å jimmie blev tillsammans när jag var 16 så då kändes det väldigt konstigt visste inte vad jag skulle säga till hans barn först.. speciellt inte till Liam eftersom han är lite äldre :)  Alvin var det lättare med eftersom han var så liten å det första han gjorde var att mysa med mig i soffan hehe! men nu känns det bara roligt längtar efter att dom ska komma hit å vi brukar spela fotboll å sånt :)

 

Anna frågade:

hur träffades du å din kille

Svar: Han såg mig på nattstad å tyckte jag var snygg haha å undrade vem jag var, hans bror kenny å jag var nära vänner då så kenny berättade att det var hans kompis å att jag bara var 15-16 då haha .. Det tyckte inte jimmie var så kul.. men sen efter några månader började vi prata på msn å bestämde oss för att träffas.. (vi hade pratat på telefon med).. han tyckte det var konstigt eftersom jag var så mycket yngre .. men det var inte alls konstigt efter ett tag nu känns det nästan som vi är i samma ålder hah! lila barnsliga båda två :)

 

Rebecca Frågade

hur brukar en typisk dag i ditt liv se ut ?:)

Hmm..  jag gör faktiskt inte så mycket är arbetsökade å försöker att ta tag i mitt liv men har haft det ganska svårt. men jag försöker, jag å jimmie å nästan alltid hemma vi älskar å ligga å mysa i soffan eller vara ute på stan :) Går ut med Dibo, så det är väl en typisk dag för mig, händer inte så mycket än.

 

Sofie s frågade

när ses vi igen

/din trogne bloggläsare s.

Svar: haha yey Snart my love jag lovar! vi får hitta på något kul !! puss

 

Hoppas svaren var okej :)


<3


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!