färgbomb!

2011-09-17 / 16:08:15 / Allmänt

så jävla grymt jag testade 
denna i mitt hår idag.. jimmie har ju lite rött i sitt hår så han fick med sig en sånhär sist han var hos frisören.. jag tänkte bara testa lite på en slinga i luggen å det funkade .. så jag tänkte då måste det ju funka i hela håret och ohja det funkade så nu är jag rödhårig igen :D jag har saknat det .. nu känner jag mig som jag igen haha!
redhead yey
synd bara att det försvinner snabbt men jag ska färga med riktig färg när jag får pengar!

Kommentarer
linnea

Det blev j*vligt snyggt!

Färgen passar dig väldigt bra! :)



själv blir man väldigt sugen på att fixa sitt hår rött, nästan sån färg som du har , sjukt snyggt! hihi :)

LoveDemon

HOT<3

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!