?

2011-09-15 / 13:35:55 / Allmänt

omg jag vill ha skorna!!!

VEM

Vem är i rummet med dig? Dibo :)
Vem fick du senaste sms av? Jimmie
Vem tänker du på nu? Hm får väl säga jimmie :)
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Emes :)
Vem önskar du var med dig nu? Jimmie såklart
Vem är din favoritsläkting? min kusin Michelle

 

VAR

Var är din mobiltelefon? på bordet bredvid mig
Var handlar du mest? Hmm.. hemköp hahah!
Var fick du tag på tröjan du har på dig?jag har ingen tröja på mig :O aha
Var åkte du senast bil? Till sjukhuset


VAD

Vad åt du senast? cheeseburgare

Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig ;)
Vad är den närmaste saken som är blå? mina jeans
Vad har du på fötterna? naglack :D
Vad är din favorit färg? ROSA
Vilken film såg du senast? Dear john
Vad hör du just nu? tvn

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja det har väl hänt :P
Hånglat på en bio? Hm kanske? kommer inte ihåg, är inte precis den som hånglar helt öppet :P
Hånglat i skogen? ja det har jag väl
Tyckt att din kusin är het? men nej?
Sovit naken? haha ja nån gång inte bekvämt .
Kört över hastighetengränsen? inte kört men åkt med:P
Målat om ditt rum? Noppe
Dansat framför en spegel? aha varje dag
Fått hicka? ja ungefär varje dag
Dumpat någon? aha ja typ i 6an
Stulit pengar från en kompis? nej varför skulle jag..
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? jupp
Varit i slagsmål? japp å ångrar att jag inte slog sönder människan! för hon förtjänade de

Smugit ur ditt hus? ja det har man väl gjort :P
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jora i mina yngre dar aha!
Hånglat med en främling? -eh no im not a hoe :P
Älskar eller saknar någon nu? ja älskar å saknar halv mitt hjärta jimmie <3 hihi

 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!