dagens makeup i hultsfred

2011-09-23 / 15:55:29 / Allmänt

Tjaa idag är vi i hultsfredåkte hit imorse från sthlm :) vi har käkat middag å sånt duschat å fixad mig :)
black and white körde jag på idag :) med ett rosa/rött läppstift ,, det ser jätte ljust ut på bilden men i verkligheten är makeupen mkt hårdare :)Fyfan vad jag hatar mina ögonbryn jag önskar att jag kunde låta dom växa ut haha växa fritt som i naturen men nej jag kan inte !!! så mina ögonbryn är nästan helt målade bara så ni vet haha! usch
haha sånt här fint pass har jag med :)

Kommentarer
linnea

jättefin sminkning!



hur avundsjuk är man inte att du är tillsammans med Jimmie? att få följa med på konserter och stå bakom med hela bandet, umgås med bandet? jätteavundsjuk hade varit en stor dröm för mig! :D

nina

fin du är! är det pimpstar tröjan du har på dig där? snygg i alla fall! vad har ni för er nu då? keep blogging :D

Anonym

kom igen fortsätt blogga :)

Anonym

jimmie is youre boyfriends or cousin ? :D

eve

haha its my boyfreind?

2011-10-07 . 21:12:36
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Anonym

hahaha okey , I thought that this is your cousin , because i use translate . hahaha ok jimmie its youre boyfriend. envy and good luck ; d btw. you are really pretty

eme

Min fina sörra änna :)

izii

how old are have jimmie? ;>

Anonym

as fint sminkat! fan vet ej hur jag ska måla mina ögonbryn:(

2011-10-14 . 01:11:08
Länk: http://psychedelique.blogg.se/
Erika

Hej!

Längesen du skrev något i bloggen nu, hoppas allt är bra med dig!

matilda

ååh, sjukt fin blogg! och du har världens snyggast kille också! :D heheh! :D

2011-10-17 . 20:58:31
Länk: http://fotom.blogg.se/
Michelle

du varit här?

Varför skriver du inte en blogg?

Ida

Har man en pojkvän som Jimmie går man fan inte och är otrogen med någon Evelina!

Det är inte ett dugg synd om dig, snarare synd om Jimmie.

Fan ska han gråta över dig för? Du som gjort fel!



:)



Nu har iofs tusentals tjejer chans på honom. Åk tillbaka

till Rannebergen, och gör det du är bäst på ;)

eve

ursäkta mig "ida" har jag vart otrgen hmm det visste jag inget om ??? vaffan snackar du om ? du vet ingenting om vårt förhållande!! dra åt helvete!!! och du ingen tjej har chans på honom :) va e det jag gör bäst haha? snälla du

2011-12-13 . 09:11:40
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
eve

ursäkta mig "ida" har jag vart otrgen hmm det visste jag inget om ??? vaffan snackar du om ? du vet ingenting om vårt förhållande!! dra åt helvete!!! och du ingen tjej har chans på honom :) va e det jag gör bäst haha? snälla du

2011-12-13 . 09:11:51
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Emelie

Du din lilla jävel ''Ida'' som säkert använder fake namn och sitter och skriver om saker hon varken vet nått om eller har med att göra.

Jävligt patetiskt skriv inte till min syster igen hon har inte tid med såna äckliga människor



Nemo

"Ida" Antagligen bor du i Rannebergen och är fet, ful och avundsjuk. En NORMAL människa sitter inte hemma o fördjupar sig i teorier kring andra människors liv, normala människor har fullt upp med att leva sitt eget. Att du bryr dig så mycket om Eves liv tyder bara på avundsjuka. Får du ingen uppmärksamhet hemma eller? Karma will hunt you down...fucking lowlifer!!!



Eve!!! Du ROCKAR! Pözz

eve

tack det uppskattas <3..

2011-12-13 . 11:16:58
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Emelie

ÄGD !! Hahaha

Anna

Hello Evelina!

will you write a blog?

you are very beautiful and I'd like to know more about you :)



P.S. You broke up with Jimmie? what happened? if it is not a secret, hope you are ok :)

Anonym

såg du det?



Jimmie Strimell

jag saknar ihjäl mig efter dig min evelina, kan inte fatta att jag har förlorat dig men jag är väl värd all skit i hela världen! ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID!!

Enya Dierckx

You have no idea how many people you want to be. You are so beautiful Ö

Enya

I said it wrong, but you understand me:)

enya

sorry I said that, I do not really know what your life looks like. and sorry if it's true about Jimmie. I did not read it yet. and I can not english so forgive me for that. :) And you're really pretty

linnea johnsson

God Jul i efterskott Evelina!

Hoppas du haft en bra jul,



ledsen för dig o Jimmie!



Ta vara på dig!

Kram

jimmie strimell

hej IDA!!!Jimmie här, jag måste bara fråga hur du känner till allt ang mig och evelina?? hmm?? vad får dig att tro att evelina har vart otrogen?? det va faktiskt JAG jimmie som gjorde bort mig och gjorde så att det tog slut mellan oss, evelina har inte gjort något fel, men nu har vi löst allt detta drama och försöker se framåt, haha så roligt att ni/du hittar på lögner om eve?? vad får ni allt ifrån..

linnea johnsson

GRATTIS! till dig och Jimmie!

Ni passar verkligen ihop, skulle aldrig kunna se honom med någon annan. Ni är typ la gjorda för varandra! :D

kram

2012-02-03 . 21:37:51
Länk: http://linneaajohnsson.devote.se/
sandra

fin sminkning.

2012-03-12 . 15:03:23
Länk: http://solochic.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!