igår kväll/natt

2011-09-20 / 14:08:24 / Allmänt

Var det ju videoinspelning till två nya låtar med dba i sthlm jag var där med dom å fick se allihop hihi  ruuulig! men så jävla kallt dom gjorde allt ute plus att dom skulle ha regnscener så stackarna fick så å frysa i iskallt vatten! men dom klarade de haha dom är ju tuffa killar (eller) hmm..
här e iaf två bilder för er som är intresserade.. jag tog bilder med min kamera också men jag orkar inte lägga in dom just nu.. vi kom till bussen typ vid 5 imorse! jag sov till typ kl 1 hehe :)
pontus alex å mackan var först ut i vattnet hahaha gud va vi skrattade :D
scen när bandet spelar ':) haha låg fullt med duvbajs å fjädrar där inte så himla mysit..

Kommentarer
Sofie

Hej Evelina:)

Hur intressant:)Jag hoppas du inte är för blött:)

Och när du kan titta på klippet? De tog någon annan än killar?

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!