vilka är ni?

2011-09-20 / 16:54:17 / Allmänt

som läser min blogg tycker det är många som kommenterar fast med väldigt dålig svenska, vart kommer ni ifrån Tänker speciellt på två tjejer vid namn Sofie & Michelle eller är det samma person?
Tänkte svara på en fråga som Michelle skrev, om liam & alvin inte bor med mig och vem som har dom när jag är borta.. För det första är det inte mina barn utan Jimmies han har haft två långa förhållande innan mig å har barn med två andra. Liam är snart 10 och Alvin är 5.. Så det skulle betyda att jag fick barn när jag var typ 9 haha ? hmm så nej det är inte mina barn & dom är hos deras mammor när jag å jimmie är iväg men visst har vi dom när vi är hemma:P
Men det är ju kul att ni läser min blogg iaf.. Fast ibland kan det vara svårt att förstå vad ni skriver:) men nu vet ni iaf att Dessa två sötingar inte är mina barn jag lånar dom bara ibland haha!

Kommentarer
Sunnyway

Jag läser din blogg ;)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!