Svar på tal

2011-09-20 / 17:09:10 / Allmänt

Linnea skrev:
Otroligt snyggt! 
Hur sminkar du dig, kan du inte lägga upp en video på hur du sminkar dig ? :)
Jag Svarar:
Tackar kära du!:)
Jag har försökt flera gånger men jag tycker det blir löjligt & fult, & man låter ju som en riktig tönt när man sitter där å pratar med sig själv sen har jag inte rätt ljus för att det ska se bra ut i kameran. och har heller inget bra pogram jag kan redigera videon i sen.. Men det kanske blir en i framtiden där jag köpt mig en bra kamera och en sminkspegel med lampor i.. :):) men tack för att du läser & diggar mina sminkningar.

Kommentarer
Linnea

Det var ju lite synd, men det kommer nog gå bra nån gång! Det blir iallafall så bra på dig, du sminkar dig jättefint! :D

Rebecca

Tycker du är sjukt duktig på sminkningar :) Är grymt imponerad!

2011-09-21 . 18:25:10
Länk: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Eme

De är min sörra klart hon e grym ;)

Beatrise!

Alltså jag älskar din sminkning Evelina!

skulle vara kul att lära sig din sminkning!! :p <3

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!