heej!

2011-05-28 / 10:33:55 / Allmänt

förlåt jag vet att jag har vart jätte tråkig! men har inte haft någon lust att blogga har hänt en del saker å så.. sen blir man ju rädd också när man hade den äckliga stalkern efter sig :S ,,, hon har tagit bort allt nu!
Jag har färgat håret!!! haha det blev heeelt misslyckat tycker jag .. men andra gillar de.. här får ni en bild!
njaa vet inte om ljust är min färg.. va tycker ni ?
Just det har flyttat också till en lite större lägenhet!! ÅH i love it allt är typ ROSA!! :D
KOLLA! mitt lilla sminkbord + allt mitt smink :)SÅ fint fattas bara en rosa stol sen e det perfekt!!
hur mysit! rosa/svarta gardiner :)
haha slappisar!Fint med ett rosa sträck på väggen å köpte dom fina blommorna på ikea man klistrar fast på väggen
fiskarna! vi har bara 3 kvar :( vi hade 14 men dom dog på typ på en natt ?!?!konstigt måste vart för varmt vatten för dom små liven haha!
.. lägger in lite fler bilder senare :) måste lägga in bilderna på datorn ! PÖSS

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!