detta är sjukt!

2011-05-03 / 12:41:29 / Allmänt

en tjej vid namn ana anna har vid flera tillfällen försökt bli vän med mig på facebook ,, men jag har nekat varje gång eftersom jag inte känner människan.. vid flera andra tillfällen har mina vänner som hon också försökt bli vän med sett att hon har lagt ut liknande bilder som jag har tagit på mig själv.. färgat håret i samma färg .. skrivit mitt namn på sin profil.. jag har inte tänkt på det så mycket men idag fick jag en chock hon har öppnat flera bloggar på nattstad .. en blogg med min kompis ida markus tjej en annan tjej helen som johan är tsm med och en blogg med jimmie.. och den bloggen hon har för sig själv då fast hon har tagit alla mina bilder å klistrat in sitt egna ansikte .. så det ser ut som att det e hon som är med jimmie å flera andra av mina vänner!! jag vet inte hur hon har fått tag på allt men detta är fan läskigt jag förstår inte hur en människa kan hålla på så? hon är också för rumäninen och använder sig av typ google översättningar så det ska se ut som att hon är svensk.. hon har lagt upp massa bilder på mig och dibo .. skriver att det e hon! jag e förbannad .. skrev ett mail till henne att hon skulle ta bort allt.. annars blir det en polisanmälan men jag e ju ganska sugen på att polisanmäla henne nu!!! sjukaste människan ever gå in och kolla hennes blogg å bomba henne med kommentarer!! vi har också 22 gemensamma vänner på facebook så hon e ju en riktig stalker!
http://www.nattstad.se/Anna%20Herbergerr länk till hennes blogg..

denna bild är redigerad hennes ansikte !!!


detta är orginal bilden!
hon skriver också att alvin är hennes son!?

Kommentarer
lucia

oh mi dios es increible que esa chica haga eso¡¡¡

pero bueno eso solo te dice que tiene celos de tu vida

mis mejore deseos para ti y tu familia desde mexico, me encanta la musica de dead by april y sigo tu blog por que tu maquillaje es genial¡¡

Ellinor

Gud va förbannad jag blev när jag läste detta!

Hur kan man göra så?

Väldigt lågt gjort av henne, Usch!

2011-05-10 . 22:16:42
Länk: http://destinyschiild.blogg.se/
Freddy

Fy fan va lågt :ö

Shit vad arg ja blev när ja läste det här fy fan ;ö

2011-05-13 . 18:07:38
Länk: http://fridaaandersson.bloggspace.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!