mamma monster

2011-01-02 / 13:19:26 / Allmänt

mm visst är min bebis söt :)
mamma monster ,, dibo kollar konstigt på mig.. börjar dagen med en ansiktsmask sen ska jag duscha och sminka mig,, och sitta å slappa i soffan hehe! har tänk mig att ta en liten promenix med diddi med. han piper hela tiden för dom jävla tikarna löper! blir galen på han haha.. vi har ju världens minsta lägenhet så han har inte så mycket plats att röra sig här inne stackarn.. han har ju så mycket energi som han måste bli av med.. brukar kasta pinnar ner för backar flera gånger han blir inte ens andfådd jag blir mer andfådd han haha!!! dåligt kondition ehm ja! får lite ångest faktiskt,, vill börja träna... men det händer ju aldrig :( Jimmie ligger å halvsover jävla latis!

Kommentarer
jimmie

jag har ju migrän DUMMA!!

2011-01-02 . 14:20:12
Länk: http://dbajimmie.blogg.se/
evelina

åh naj det hade jag på nyårsafton GRIS

2011-01-02 . 15:35:28
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!