dagens köp ;)

2011-01-29 / 20:08:11 / Allmänt

hellu idag har jag vart på frölunda torg gick in på bokia en sväng å fick se ett så fint ritblock å pennor så jag va tvungen att köpa de älskar å sitta å rita  :) köpte också de rödaste hårfärgerna jag kunde hitta! någon ny :) hoppas den e bra..
köpte också en eye primer på kicks ;) har ju hört att man ska ha en sån för att få en perfekt ögonskugga som håller längre å blir starkare i färgen ;)
sen fick de bli en deo också en EXTRA rosa så inte jimmie snor den haaha :D
skulle hämta ut min migränmedicin på apoteket också med den va slut så fick ta citodon :( som inte är till för de ens ::(:(:(:(:(: varför kan det inte bara finnas när man behöver de...  sen gick jag hem till min syster louise som bor i närheten vi spelade wii min andra syster linda var också där med hennes två barn <3 lollo har två söta katter också ville ta med dom hem :(:(:( snart kommer jimmie hem så får han hjälpa mig att färga håret eller så gör jag de imorgon ;) gick nyss en promenix i slottskogen med dibo det var ganska ensamt.. fast rätt skönt att ta en promenad  man har ju vart inlåst hela vintern liksom.... sen så jaga dibo en stor svart svan !! han hade tur att den inte flög på dibo iställlet ..man får respektera alla djur speciellt sånna som kan skada än! aja nu ska jag lägga mig i soffan har ont i ryggen puss hej ;)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!