bakis

2011-01-11 / 16:00:54 / Allmänt



hellu hellu! Igår blev de lite party hos syrran haha! finns en video på fejjan hahaha fyfan va jag ska showa för kameran pinsamt*.. Idag har jag vart bakis.. men ändå åkte jag med mamma till lite affärer ,, hon köpte en foundation & puder till mig för mina var slut! ska "provjobba" på en fotostudio i majorna som sminkös.. och innan de behöver jag ett offer haha,, som kan sitta stilla å ha tålamod :).. idag ska jag bara sitta hemma hos mamma ta det lugnt för jag har svin ont under revbenet tror de är gallsten eller nåt sånt? och ena benet började göra ont som fan :S blir lite orolig man kan ju få proppar å sånt av p-piller ? blir de värre åker jag till akuten.
någon som vet en bra film förresten?

Kommentarer
sandra

Om du har blodproppar i familjen och sådant så skulle du inte få äta sådanna p-piller som ger en större risk. Be om minipiller, då slipper du även mensen.

2011-01-11 . 16:44:46
Länk: http://tropique.blogg.se/
Rebecka

Najs, hoppas allt går bra när du provjobbar!! :) Kommer att passa dig prefekt! Tänkte om jag skulle ändra din blogg, ser att all text inte syns, och ta bort snön och lägga in något annat? hör av dig om du vill att jag ska fixa!! BTW, jag kan ställa upp som "test docka" om du inte hittar nån annan. kram kram

2011-01-11 . 22:44:06
Länk: http://www.ttheshewolf.blogspot.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!