its my life :)

2011-02-14 / 12:19:33 / Allmänt

DITT LIV

Vad heter du? - Evelina Axelsson
I mellannamn då? - Sofia Mariana
Vart bor du? - Göteborg såklart!
Trivs du där? - yes :)
Brukar du läsa horoskop? - När jag läser metro på vagnen hehe
Har du körkort? - nopp vet inte heller om jag vill ha de
Äger du några converseskor? - nopp not my style..
Favoritdjur? - nehe! ALLA DJUR .. fast får väl säga hund dåra eftersom Dibo ligger å myser bredvid :)
Vad spenderar du dina pengar på? -  för det mesta mat men då å då blir de lite smink :)
Antal kuddar i sängen? - 4 om jag räknar med jimmies
Kan du baka bullar? - jodå ge mig ett recept å en ugn :)
Bläck eller blyerts? - INK
Mc donald's eller burger king? Mc donalds of course 
Är du allergisk mot något? - nepp men lite känslig mot damm å sånt där... 
Äger du ett busskort? - yes fast det gick ut i lördags :(
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön blir de väl alltid..
Vad åt du till frukost? - inte ätit än opps.
Hur ser du ut idag? - haha you dont wanna know ;) neh men gammalt smink en t-shirt å troser (sitter i sängen)
Nästa mål i ditt liv? - Bli make up artist!!! skaffa lägenhet
Vad såg du senast på tv? - the tyra banks show tittar på de nu
Hur svarar du i mobilen? -  hallåå..
Vem ringde du senast? - Jimmie :P
Antal timmar sömn inatt? - 6 
Sov du ensam? - no with my 2 darlings :) 
Vad innehåller din favoritnattmacka? - oj äter inga nattmackor man blir fet av att äta på natten :O

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: ME
Du gick på stan med: lisa :)
Skällde på dig: HM måste vara Jimmie :O
Skickade ett e-mail till dig: antagligen facebook.. 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  yes å jag menar de alltid :)
Bråkat med ditt husdjur? -  hahah låtsas bråkar med dibo ibland :D
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nja kanske inte helt galet 

SAKER


Tar du droger? - Yes värsta tjackpundaren eller inte!
Vad är du mest rädd för? - djupt vatten !!!
Vart vill du gifta dig? - beror på... kanske en kyrka ha värsta white wedding med hårdrocks musik :D
Vad hatar du verkligen? - Falska människor tål det verkligen inte!!! å tjejer som tror att dom är nåt 
Har du varit kär? -yes and im in LÖVVE right now
Har du ett jobb? - no :( men om du vill ha en grym sminkös anlita mig ;)
Gillar du att ha folk omkring dig? - nja ibland är det gött att vara för sig själv ,, har svårt för människor tror att jag va ett djur i mitt förra liv haha :D
Är du ett hälsofreak? - haha i wish 
Är du ensam nu? - är med dibo 
Några piercings/tatueringar? - jag har hål i örona å en liten stjärna på ankeln .. men det kommer ;)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - ja det är väl oftas såna man stör sig på haha!
Vill du gifta dig? - ja nån gång :) när det känns rätt
Vill du ha barn? - HMM... ja men kanske om 10 år :)

FAVORIT

Rum i huset? - hahaha ja du finns bara ett  rum så får väl säga det rummet då :)
Typ av musik? - oj! jag älskar nästan allt men blivit hjärntvättad av metal å sådant :)
Månad? - Juni its my birthday 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Köpt någonting? - yes FOOD
Varit sjuk? - neh men börjar känna av en liten irriterande huvudvärk
Sagt "jag älskar dig"? - på sms ;)
Träffat nån ny person? - noppe
Saknat någon? - noppe
Kramat någon? - noppe 
Kysst någon? - fick en puss innan jimmie gick :)

SENASTE


Låt du hörde: HMM.. death destruction en ny låt (its a secret)
Film du såg: hmm det kommer jag inte ihåg..
Drink du köpte: juice?
Mat du åt: korv med bröd :)
Person du sa att du älskade: JIMMIE
Gången du åt en 7-Eleven korv: hmm några månader sen när vi åkte bil till nån spelning
Människa du slog: HAHAHA jimmie å emelie
Längsta bussresa? Norge
Irritation: igår haha mensbarn..
HAHAHAHA hittade en gammal bild testade lite ögonskuggor :D
nu ska jag ut med DIBOOOOOOO

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!