god dag :)

2011-02-22 / 13:27:38 / Allmänt

tänkte lägga in lite bilder från melodifestivalen :) idag tog jag en promenad ner till mammas jobb med dibo lånade pengar .. dom tog ju slut på vår lilla resa.. så fick mig en go promenad i det fina vädret plus att jag fick med mig mat :D tjoho.. det va svin roligt på efterfesten alla va verkligen jätte snälla :D längesen jag drack fick gratis cider höhö mycket bra :)
köpte ett par söta trosor i linköpng .. jag å lisa skulle ju basta men hade glömt min bikini hemma.. dessa passade perfekt som bikini trosor :D
en liten smink bild :)
en till smink bild red lips i like ..*
fredgens genrep :) ida jag å lisa :)
Ida å markus på hotellet tog en liten drink efter fredagens genrep :)
Zandro & Lisa :)
Jimmie snyggingen å jag :D
lördagen på melodifestivalen inte lika bra platser som på fredagen men det funkade. förutom migränen då.. typiskt..
jag haha dollface
jimmie å jag på hotellet påväg ner till efter festen :)
Lisa å zandro nere på efterfesten..
haha ALEX
pontus å pernilla
jag å erik saade .. rebbe ville att jag skulle ta en bild med han :D haha å jimmie tvingade mig att gå fram till honom haha :D
ida marcus å nicholas..
haha roligt på dans golvet :)
jag å ida dansade :)
haha jimmie å zandro va ju bara tvungna att ta en bild :D
haha en väldigt glad zandro :D
haha gött..
på väg hem.. jag spydde va lite bakis usch...

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!