hallå så

2011-08-06 / 15:47:31 / Allmänt

längsen ja ,, har inte gjort  nåt intressant kanske därför jag vart sugig på att blogga haha.. sitter i soffan å lyssnar på musik .. idag ska jag å jimmie å några andra åka till skövde på marcus en tatuerarens  fest :) ska bli lolit haha :P jag ska ju gadda mig snart på benet :) LÄNGTAR tills den e klart .. och ajj men det får fan göra ont skiter i om jag ligger å lipar haha jimmie får hålla mig i handen :) här får ni lite ego bilder :P
min gris <3
boobies
haha :P jag har tråkigt 

Kommentarer
Linnea

Hej. Hur har du lärt dig att sminka dig så bra? Kram

eve

jadu det e väl bara att träna sig :) kolla på tips på youtube å sådant .. sen e det väl mitt intresse också som gjort så jag lärt mig :)

2011-08-11 . 20:32:47
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Anonym

intressant att veta vad du var liten?

sofie

Hej Evelina! Säg mig hur mycket du väger?

sofie (inte samma som kommenterade det andra)

den översta bilden som är på dig och din hund blev du jätte bra på! borde du ha som profilbild på facebook om du inte redan har det;)

Anonym

lenge har dere vært sammen du og jimmie?

Rebbe

Nej då du kommer inte ligga å lipa :D va ka du tatuera på benet förresten ? tell me

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!