yeah whatever!

2010-09-21 / 10:15:49 / Allmänt

Vaknat precis å såg nåt som gjorde mig hmm vad ska jag säga arg å glad på samma gång det är ju kul att någon ser upp till mig iaf! men en aning patetiskt.



Söta läsare jag fått! jag skulle gärna kunna lägga upp video där jag sminkar mig om jag hade haft ett redigering pogram. har den gamla mac datorn utan några redigerings pogram! Blir så arg den förra macen hade iaf iphoto och imovie eller va det heter!
Idag ska jag åka och fixa träningskortet vid lilla bommen .. kul för jag har inget busskort! damn it.. Kanske går ut med Rebecca å hundarna snart :)
Honey & Dibo <3
Vet inte om jag hinner ladda upp någon sminkning idag!  men ska försöka pöss haj

Kommentarer
Eme :)

Söt vems hund..

Plus vet vad du menar och det är mongo störande haha

eve

det är rebecca å robbans hund :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!