va ska man göra idag då?

2010-09-19 / 14:18:30 / Allmänt

lille jag.. just nu sitter jag här å har bajstråkigt! vad ska man göra tråkigt väder å inga pengar :(
Vill gå å träna ska ta över Jimmies kort han tränar ju ändå inte! någon som är intresserad å träna med mig.. i majorna då på life! Vart å dansat med Rebecca 3 gånger, zumba och 70-tals disco svin kul! men ska nog börja biffa till mig nu haha det behövs är snart svagare än jimmie inte bra :D vi gör ju inte så mycket sitter i soffan å gosar å äter brownie typ .. men nu ska jag inte äta mer choklad det är jätte farligt ,, helt plötsligt hade jag en liten putmage! va hände med 6-packet?
hihi neh inte mina det är mamis :)
önska jag kunde fixa mitt hår lika bra som jag kan sminka! här har jag precis vart å klippt mig..
någon som har något tips mot torrt å slitet hår.. använder shine blaster från ROCKAHOLIC haha coolt namn, Jimmie borde använda den!
smokey eyes rosarött läppglans ,, köpte lösögonfransar men blev ingen skillnad .. slöseri med pengar haha

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!