tråkigt

2010-09-30 / 17:21:29 / Allmänt

idag har jag inte gjort någonting typ, vaknade av att jimmie hade sitt ansikte över mig och gjorde en läskig min jag blev ju rädd! elak haha.. vart å solat å gjorde en sminkning färgglad en sån som jag gjorde på jimmie igår. nästa gång jag gör denna så jag inte ha eyeliner tror det blir snyggare utan, haha jag tog typ 3 bilder förut som jag inte tänkte lägga upp men nu lägger jag upp en bild ändå för jag har så tråkigt å har inte gjort nåt inlägg idag :P
jävligt ful bild:P

Kommentarer
eme

Hahhahaha garv va söt:D

evelina

hahaha käften :D

2010-10-03 . 12:38:15
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Haley

Jag började precis läsa din blogg , jag måste bara säga jag blev förtrollad! Å jag älskar din hårfärg!

kraaaam:)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!