sticky igår :)

2010-09-25 / 17:47:49 / Allmänt

lite bilder från igår på sticky fingers!
åkte till frölunda torg å åt mat med syster sara och deras grannar som köpt en såå söt liten amstaff åh!
ursäkta dubbelhakan! haha lollos två små sötisar som inte ville ta kort med mig haha
mina fötter! trodde jag skulle dö inne på sticky. hade med mig ett par andra skor som jag hade på mig ute
mina fina korsett hade jag på mig :)
usch vilket fult kort aja:P jag å syster
haha va hände här då
lollo jag och johan eller ska jag säga idol-johan haha :D
ser tjock ut som jag gör på varenda kort nu för tiden jäkla skit
coolt foto
death destruction världens coolaste band höhö!

Kommentarer
Hanne Matilde

Vacker:)

2010-10-12 . 22:37:42
Länk: http://havold.blogg.no
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!