sotis!

2010-09-20 / 13:23:11 / Allmänt

hellu!
Ska snart dra ner till Rebecca å hennes bebis Joline vi ska väl gå ut med hundarna tror jag..
Idag hade jag ingen fantasi som vanligt så jag gjorde bara en vanlig sotig sminking..
inte den snyggaste bild som tagits..
inte alls svår sminking..
såhär blev det iaf :) bara vanlig lipsyl på läpparna. annars brukar jag alltid ha typ rosa eller rött känner mig tom utan det.. Väldigt ovanligt att gå utan läppstift i min släkt hehe! men nu ska jag ringa Rebecca å dra ut en liten stund kram..
PS.. Har någon nåt förslag på nån cool sminking så säg till :)

Kommentarer
sandra

'Skulle va kul med "instruktioner" på hur du sminkar.. typ en video blogg på hur du gör..lr liknande..:P

Johanna

Håller med föregående talare :) Skulle va kul om du la ut bilder steg för steg på sminknig eller video... För du sminkar dig verkligen skitsnyggt :)

Eme

De va fint:) Du kan sminka mig nån dag om jag inte får skratt attack haha

Anonym

tack sötis! haha ja jag kan ju de men det är du som alltid ska skratta så jag målar som en treåring hahah

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!