Min hårfärg

2010-09-21 / 14:49:13 / Allmänt

Hej kul att ni diggar min hårfärg hihi!
har haft de rött i över 1 år. jag älskar de! jag brukar inte använda samma hårfärger varje gång utan brukar ta den som är rödast :).. ibland blir de mörkare röd & ibland mer skrik rött. har blekt de några gånger innan jag färgat de så  det ska bli jätte rött. det sliter på håret väldigt mycket .Mitt hår är jätte slitet men ska man vara fin får man lida pin eller?
dessa är väl dom jag använder mest skulle jag tro.
denna blir nog lite röd svart ..
denna blir nog mer skrik röd! läste på aftonbladet att en tjej hade svullnat upp i hela ansiktet av detta märket .Men det har aldrig hänt mig ..
hittat bilderna på google.

Kommentarer
amanda

Hej jag har mörkbrunt hår nu men jag har tröttnat på det tänkte färga jätte rött !.Men vet inte vilken färg jag ska ta vill nt bleka håret :( ?

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!