Höst makeup

2010-09-19 / 13:36:12 / Allmänt

Så nu har jag gjort en slags höst makeup. har suttit nu i en halvtimma å försökt fixa bilder men jag blir aldrig nöjd så här jag kan ju inte hålla på! Jimmie tycker alla bilder e fina men det e ju ändå jag som bestämmer haha!
höst makeup passar ju nu när det börjar bli kallt å mörkt.. usch...
här ser man bättre med Webbkameran. använder en rödbrun ögonskugga med mörkröda läppar som ser ut som rosa! men det är för den jäkla blixten! hoppas ni tycker de är fint ändå.
mörkrött ska det egentligen vara..

Kommentarer
Jimmie Strimell

oohii!! dom läpparna är mina HAH!! du är duktig tjej min lilla gosigoos :)

emma gbg

Kolla paows IG. va gör din kille där...?!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!