Gomorris :)

2010-09-19 / 10:33:19 / Allmänt

God morgon :) Ligger i sängen å gäspar , Ska snart gå upp å göra iordning mig ska inte göra nått idag tråkigt!! Funderar på vad jag ska göra för sminkning idag, vart inne på youtube å tittat men hittar inget roligt! har inte så himla mycket smink å välja bland heller. brukar vara inne på www.swedishmakeupgeek.com en tjej som gör jätte grymma sminkingar! har lust att beställa massa ögonskuggor i massa starka färger:) ni får gärna skriva om ni tycker jag ska göra någon speciell sminkning har inte så bra fantasi :P hörs senare kram


bild från en månad sen nyklippt :) nu ser mitt hår lika tråkigt ut som de gjorde innan jag klippte mig :( å färgen går ut så himla snabbt!!! har lagt upp två länkar till två bloggar jag tycker om! ---> tror ni ser dom där.

Kommentarer
Anonym

man ser inte länkarna :/

Eve

ser man inte under den lilla bilden på sidan ?

sofia

jätte fin hår färg! va använder du för fär? :)

Anonym

tack så mycket många som undrar kan lägga ut en bild på vilka jag brukar använda

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!