vila i frid!

2010-10-06 / 14:36:16 / Allmänt

på söndag är det skallgång efter försvunna rasmus i stigcenter. drar dit med några kompis kommer säkert komma massa folk! bra att folk visar att dom bryr sig. kunde lika gärna vart nån du stod nära.
är så förbannad på allt våld varför kan man inte bara leva som en normal människa måste man behöva skada varandra hela tiden? känns det bra i hjärtat tänk på personen du skadar å hans/hennes familj man kommer aldrig glömma det som har hänt å det kommer  att finnas i deras tankar hela livet ut! vad ska man göra med såna människor som antagligen tycker det är kul att skada! jag tycker det är helt sinnessjukt man ska inte behöva vara rädd när man ska hem man ska inte behöva gå runt med vapen för man är orolig över att bli överfallen men tyvärr så är det ju så. Hur kan man bara ta en människans liv sådär? vart är era hjärtan! han som är misstänkt för mordet har två barn å är gift men det stoppar väl inte honom!? vart är världen påväg ? jag har läst nu massa om mordet på Elin jag är övertygad om att den personen som sitter häktad är mördaren men tror också att han inte var ensam. man hör på hennes mobil att det är en utländsk man som pratar . han går av på samma hållplats. det konstiga är att hon fortsatte åka när hon skulle av några hållplatser innan , jag tror att hon va rädd att han skulle följa med henne av å försökte åka tills han gick av. han hade ju suttit å försökt få kontakt med henne. det är såna människor man bör akta sig för! för man brukar inte bara sätta sig å prata med en främmande människa. vid samma hållplats våldtogs en 19åring i april av två män FYFAN! bli så ledsen!
önska bara att det inte kommer hända igen ALDRIG! och hoppas att den rätte åker fast å får ett riktigt långt staff och ett helvete för resten av sitt liv!
R.I.P Elin och alla andra som råkat ut för samma sak.
tänker på familj och vänner! <3


hur ska en liten tjej kunna försvara sig om det kommer en stor man ? jag ska bära på kniv så enkelt är det å blir jag nån gång överfallen ska jag kämpa för mitt liv den som rör mig får skylla sig själv!
jag ska bära på kniv så enkelt är det å blir jag nån gång överfallen ska jag kämpa för mitt liv den som rör mig får skylla dig självhur ska en liten tjej kunna försvara sig om det kommer en stor man ?
jag ska bära på kniv så enkelt är det å blir jag nån gång överfallen ska jag kämpa för mitt liv den som rör mig får skylla dig själv!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!