tråkmåns

2010-10-14 / 19:49:39 / Allmänt

hallå så :) vart hos storasyster precis med min andra syster eme vi spelade 10 000,  yatzy och 2kort. jag vann alla gånger på 2 kort yes!! haha.. sorry att jag typ är världens tråkigaste just nu men kan ju inte lägga in bilder va i majorna å letade efter den jävla sladden men tror jimmie har tagit med den till england :( han har den till sin mp3. jävla unge saknar han apa mycket också.. han e hemma typ 1a november as långt tid kvar ju! och den 30e november har vi vart tsm i 2 år åh grattis till oss älskar dig mer å mer för varje dag älskling <3 när han e tillbaka kan jag lova massa roliga bilder ha d gött hajj!

här får ni en bild ändå :P

på nåt hotelll nånstans :)

Kommentarer
Anonym

awww tackar haha. neej fan .känner mig en som en gamling:/ asg hahaha

2010-10-17 . 00:14:02
Länk: http://psychedelique.blogg.se/
Lisa L

Hotellet i Gävle stumpan! ;) Jag kommer ihåg, min "första gång" du vet... Haha! Å döh, har jimmie tagit bort sin fb igen?!

eve

ja just det då var du med hehe :) jo han tog bort den han tröttnar efter ett tag stackarn haha

2010-10-18 . 12:19:44
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Lisa L

Aa just de. Lite dumt nu när ni kan ha kontakt där kanske.. ? Nu är det BARA två veckor kvar! Iiiih! :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!