segast!

2010-10-25 / 17:47:05 / Allmänt

hejsan!

ah va segt det är 8 dagar kvar så e min älskling hemma! jobbigt å vara ifrån varann sålänge nästan 1 månad när vi är vana att vara med varanndra varje dag! Hmm vad gör jag på dagarna ? typ ingenting sitter på datorn kollar bloggar är ute med dibo då å då..Finns inget å göra här,, va med mamma å kolla skor typ förra veckan på skopunkten hittade ett par ganska coola stövlar :) dom ser inte snygga ut på bild men på va dom jätte söta ser ut som regnstövlar typ : gick inte å lägga in bild på dom idiotblogg!!!


ska göra en tattoo med jimmie namn å någon söt text under bröstet har jag tänk mig ;)






jimmie har ju redan mitt namn söteplutten <3

Kommentarer
Anonym

går inte du i skolan? eller va gör du :)

Anonym

faan va coolt:Op

2010-10-25 . 23:56:52
Länk: http://psychedelique.blogg.se/
Lisa

Under bröstet är så snyggt va! You go girl! :)

EVE

tack!! nepp går inte i skolan är ju rockstarfru mohaha neh men jag har hoppat av går på arbetsförmedlingens roliga möten :P

2010-10-26 . 17:12:34
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!