nu va jag väl lite rolig iaf ;)

2010-10-30 / 18:54:44 / Allmänt



just deja ;) gjorde en liten fotning med en tjej som heter helena som syr jätte söta kläder ni hittar kläderna på :
http://www.elbastardo.se/.. bilderna på mig kommer upp om ca 2 veckor :)


bild på mig när jag har svart hår å min piering.. funderar på att färga de undra om alla andra gör de också då haha:P
om mindre än 3 dagar är min älskade man hemma igen! ska mysa sönder han! ska vara ljus i hela lägenheten när han kommer hem<3
sov hos pernilla inatt hon har två hundar ,zupra och sky ,, sky är sonen till henne det är dibo med fast ur första kullen,, dom två hundarna sket inne fyfan va det stank min hund är då den snälla å goa hunden som inte skulle bajja inne never haha men pernilla lura mig å sa att de va dibo väldigt konstigt tyckte jag men sen kom det fram att det va zupra som va dålig i magen haha.. pernilla låg å krama mig hela natten hahaha mysit!! sen idag har vi vart i slottskogen hundträff 20 hundar dök upp mest amstaff och engelskstaff så himla fina allihop :) och så SNÄLLA! vi gick runt slottskogen men jag som känner mig gammal å slö gick hem till lägenheten å låg i soffan lite sen åkte jag tillbaka till mamma i angered..! fy vad man saknar majorna ändå :( men aja 3 dagar till!! håll ut evelina håll ut haha!
Fast ska ju diska tvätta och sånt när jag e där hmm its not gonna happend... haha jora så lat är jag inte :)
imorgon ska jag börja packa ihop alla mina saker å så.. sen på måndag kväll kör mamma mig till majorna så sover jag över där själv :( hoppas pilla kunde sova över.. sen kommer jimmie hem vid halv 5-5 WIIII!!! då ska inga mobiler vara på kan jag säga köss å hej leverpasteeejj

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!