ingen rubrik..

2010-10-31 / 22:39:24 / Allmänt

är det bara jag som tycker det blir jobbigt när man ställer om klockan haha! blir typ förvirrad ska man tänka annorlunda? haha nej det är ju samma sak.. hmm fast nu går ju tiden så jävla segt.. aja har inget å göra sitter i rummet med eme hon nopprar ögonbrynen ovanligt hon ska till danmark imon kul för henne :P och jag ska till majorna! tjoho städa göra fint hemma mysa med dibo å kolla på tv! imorgonen går de mycke bra på tv!å jag måste ju se allt :)
Allt detta går på 3an!
20:00- top model
21:00 svenska hollywoodfruar
22:00 kvinnors hemliga liv
sen på 5an 22:30 kommer raw comedy club med hmmm aja får väl byta lite :)
me
imon har jag ingen dator så jag kan inte vara inne nånstans TRÅKIGT aja får väl skita i den en dag haha!ABSTINENS
natti natti <3
bild från typ förra vintern..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!