gym & sol

2010-10-01 / 13:14:12 / Allmänt

ska snart dra ner till Rebecca sen drar vi å dansar 70-tals disco på gymmet! å solar hell yeah ..
diska nyss en äckeldisk det är inte mitt jobb jimmie! :D OMG nu fes dibo usch på dig hund!
,, Tror nog inte jag lägger upp nån sminking idag ska ju sola å sånt så det hinner jag inte med .. men kanske imorgon om ni har tur ,, hehe neh men imorgon ska jag hitta på nån grym sminking jag har ingen fantasi längre. plus att jag inte har så mycket smink som jag skulle vilja! får väl önska mig det i julklapp hihi
see you later :)
lite gammal bild från typ mars :P

Kommentarer
Sara

Tycker att du ska göra en svart/silverglittrig sotning med mkt kajal o röda läppar. Rocklooken så att säga. Det hade du passat grymt i!

evelina

det brukar jag ju göra :( men kan göra det ändå

2010-10-01 . 18:48:55
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!