TRÅK

2010-11-18 / 16:36:27 / Allmänt


dig själv

Förnamn: Evelina
Mellannamn: Sofia,Mariana
ålder:18 :)                        
Längd: 1,62
Vikt: 50 ungefär
Hårfärg: rött!
Skostorlek: 37
Tröjstorlek:xs,s
Byxstorlek: beror på..


ditt utseende

Orginal hårfärg: råttfärgat :D
Hudfärg:inte allt för vit iaf
Ögonfärg: Blå/gul
Mage: haha? normal
Ben: haha torra å gula får jag säga :D
Armar: ehm vanliga haha? 
Händer: torra å smala
Kinder: pingisbollar :D
Näsa: normal..?

utseende just nu
Hårfärg: rött!
Hur har du håret?i en boll! & diadem hah!
Tröja: t-shirt och två tjocka tröjor!
BH: världens snyggaste! haha
Byxor: gråa legginsjeans
Trosor: också världens snyggaste!
String? noppe
Strumpor: japp iskalla fryser ihjäl
Smycken: inga smycken idag
Smink: lite brunpuder ögonskugga och mascara


dina favoriter

Musik sort: OJ! jag gillar typ allt från enya till rocknroll haha :D
Band/Artist: oj massa!
Kläder: jeans snyggt linne ;) 
Smink: ögonskugga
Väder: soligt men inte för varmt!
Årstid: Sommar!
Hobby: smink & djur
Stad: Göteborg
Land: Sverige
Uttryck: "KEI" haha!
märks det att jag har tråkigt haha!

Kommentarer
Annica

Hej hur gammal är du?

faaaaannnny

skulle vara töfft om du gjorde en video-blogg :D

evelina

jag är 18 ;) videoblogg hmm jag skulle nog inte palla sitta å prata in i en kamera haha :D

2010-11-20 . 14:33:21
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
solnce

Hur mycket du födde sin son? Оо

sofie

jooo gör videoblogg :D

evelina

HAHAH? VA jag har ingen son eller va menar du?

2010-11-22 . 20:23:44
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
solnce

Alvin är inte din son?

evelina

nej det är jimmies son :)

2010-11-22 . 21:48:38
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
solnce

jimmie's två söner från en annan kvinna? _

Ledsen för den frågan

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!