mysiga sängar!

2010-11-08 / 19:11:32 / Allmänt

jag älskar å titta på inrednings pogram man blir så sugen på att köpa massa fina saker å göra nåt riktigt fint! men det går ju inte här eftersom vi bor i världens minsta lägenhet ,, men om vi flyttar vilket vi säkert kommer göra inom 2år hoppas jag :) så ska vi göra jätte fint hemma!!! tittade på massa sängar igår vet på ett ungefär hur mitt dröm sovrum ska se ut! ett måste är iaf en himmelsäng :D tur att jag å jimmie har samma smak på nästan allt :) snart ska vi se på top model svenska hollywoodfruar å lite annat mysit
alla bilder hittade jag på google.

Kommentarer
Anonym

ohhh ja älskar himmelsäängar. sjit så myysigt

2010-11-08 . 19:59:07
Länk: http://psychedelique.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!