lite bildööör

2010-11-10 / 13:31:09 / Allmänt

lite bilder från spelningen i växjö vilket sög måste jag säga fyfan vilka otrevliga männoskor de finns blev typ ovän med alla!!!
på hotellet innan vi åkte till spelstället
mysen å pysen <3
zandro lisa och mackan :)
snygga tjejer i merchen ;) alex lisa å jag
tuffa är vi med ;)
våra fina klotterplank typ.. fick ju sålt två tshirtar och en skiva snåla jävla studenter som inte ens visste vilka dead by april va! hahaha
alex å jag :)
haha jag å alex (bilder från lisas kamera)
haha jimmie å zandro hade likadana kläder! det hade jag å lisa med :D

Kommentarer
Anonym

Men allvarligt,du kallar dom snåla studenter men du verkar ju inte ha några pengar heller så varför gnäller du på dom??? Dom tar ju iallafall tag i sitt liv, kanske du med borde göra.. Plugga om du inte hittar nåt jobb t ex! Du har ju hela livet framför dig, gör nåt bra av det istället för att gnälla och tycka synd om sig själv.. Drömmar ger inga pengar om den inte uppfylls..

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!