in the studio :P

2010-11-18 / 13:03:17 / Allmänt

hej!! fy va grymma ni är som gillar min blogg,, fast jag e så tråkig :D roligt med fler läsare!!! just nu sitter jag i Pontus studio. Jimmie ska lägga lite sång/growl i think.. det låter grymt kan jag säga ;)
jag saknar vår mini data där jag har massa bilder!!! och jag saknar ett redigeringspogram för bilder! som en viss person tog bort ,,, hmm aja man kan väl ladda ner sånt till mac? iphoto heter det..
Det är svin kallt ute! för er som inte vart ute än ta på er mössa & vantar!!!! å jag har vart sjuk i över två veckor! it sucks! Ser fram imot måndag ! IH kul att få börja jobba lite! hoppas inte barnen hatar mig bara :(
Finaste dibo <3

Kommentarer
solnce

Dido är mycket bra (:

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!