heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-11-22 / 20:45:07 / Allmänt

heej! bloggen har inte funkat så jag har inte kunnat uppdatera ! men nu funkar den igen tjoho! började prov jobba på dagiset idag.. Himla söta ungar hehe inte lika jobbigt som jag trodde :) ska dit imorgon och onsdag med. Det suger att det e så kallt ute fryser ihjäl min vinterjacka e borta haha eller den ligger längst in på förrådet och det e nästan omöjligt å få ut den.. och jag har inga vinter skor mina kängor läcker in och mina andra snygga blå skor e så trånga så jag fått en blåsa :( funderar på att ha mina vans,, e tjej som heter Jessica målar på skor! tror hon tar 2000 för de ,, men det är det ju värt när man får ha ett par skor som ingen annan har hehe! så jag valde en bild som jag också vill ha som tatuering :) dom ser ut såhär__> dom blev jävligt nice ;)
men dom e typ ett år gamla å nästan två cm för stora :( så får ha tjocka strumpor i ..


Kommentarer
solnce

cool sneakers (:



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!