usch fan va kallt det äR!

2010-12-01 / 10:58:58 / Allmänt

hej jag vet i suck ,, men vi har sånt mongo internet som man inte kan ladda upp hur mycket som helst men får nytt idag :) just nu är jag hos min mami för jimmie ska spela med sitt andra band idag :) vart borta i helgen i skåne å småland det va kul men så jävla kallt!det kommer komma upp bilder lite senare just nu har jag inga bilder här..
Igår firade jag å jimmie 2 år tillsammans wi grattis till oss :)

usch tycker så synd om min lilla grisunge som fryser när vi är ute han vet inte rikitgt vart han ska ta vägen haha :P ska ta på han en tröja nästa gång vi går ut!

Kommentarer
Annica

grattis : D

hur träffades ni? ;)

eve

hehe jag känner hans bror men vi träffdes genom internet kan man säga :P

2010-12-02 . 09:25:11
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Annica

hahah du var ett fan? : D

evelina

hahahah nej nej! jag har kännt hans bror länge å så har alltid vetat vem jimmie va men har aldrig trott de skulle bli vi en vacker dag men det blev de :D lyckligast på jorden

2010-12-03 . 16:44:22
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!