O M G!

2010-12-17 / 09:56:05 / Allmänt

Nu har jag mycket att berätta mina damer och herrar!

igår var jag hos Pernilla å fixa naglarna bilder kommer strax! sedan vid 7 tiden åkte jag till Andreas studio å träffade Jimmie.. vi drog hem tjafsa lite.. sen drog vi ut! Först drog vi till HMM va fan hette det :S ah nån söt liten krog vid haga typ om jag minns fel.. vi drack lite drinkar å cider å så! satt å tjöta lite... fan  vilka efterblivna människor de finns så fort jimmie gick från bordet kom de fram två fula killar å försökte flirta haha! iiiischhhh! jag sa de till jimmie å han blev typ sne å skulle snacka med dom PINSAMT! dom neka iaf att dom snackat med mig för dom blev så jävla rädda SERIÖST?! va är det för stil.. aja iaf sen drog vi till park lane vip :) med jimmie andreas nadja å vanessa och en gammal polare till jimmie från rannbergen :)killarna ramlade å slog ihjäl sig på vägen haha!!! (tröga som inte tittar på marken när den e full av is) vi drog dit gick runt å tittade in stället (aldrig vart där innan) men det va ganska nice efter några drinkar börjar jag blir full å lite gladare än vad jag var innan. säger till djn att byta musik hatar såna som inte spelar grym party musik! det är ju de man vill höra inte bom bom bom pip pip pip! störande.. han sa att jag va elak hahaha.. sen efter ett tag börja ett fattigt jävla band spela jag å jimmie gick längst fram å jag fick för mig att jag å jimmie skulle hoppa upp på scenen å dansa jo men visst klart vi gör de haha! hoppar upp dansar lite sen hoppar ner ! jimmie tyckte jag va helt grym :) men det e jag fan när jag e full! flippa på några tjejer med dom hängde efter jimmie IRRI!! men nadja lugnade ner mig hehe.. efter de så sa jag kan inte vi alla dra upp å dansa på scnen ( nadjas lillebror å kompis var på ) så vi rörde oss mot scenen men då hade bandet spelat klart. men jimmie sa skit i de å vi går bakom skynket å dansar lite då ser jag en helt galen jävla idiot putta jimmie av scenen ! scenen va iaf 1 meter hög .. jimmie bara flyger ner å jag blir rädd å springer av scenen för jag själv vill inte bli puttad.. jag går bakom där artisterna byter om för å fråga va fan gubben håller på med ,, han kunde skadat sig rejält! jag går upp för några trappar å frågar honom vaffan gjorde du sådär för han kunde ju skadat sig! då säger han men ni får ju för helvete inte vara på scenen .. (full som jag var säger jag ju jaha men det visste ju inte vi det står ju ingenstans att man inte får vara där) då blir han så jävla förbannad så han blir helt galen och puttar alla mina vänner och jag ner för trappan med en jävla knuff jag flyger åt helvete å slår sönder hela armen å får en kille på mig jag blir ledsen å ligger på golvet ett tag ,, men sen kommer lilla fina evelina tillbaka ARG SOM ETT JÄVLA BI å ska ha tag på den här jävla gubben skiter i hur ont jag har i armen å rusar mot honom slår han i ansiktet flera gånger å skriker vad fan gör du din jävla FI*** jag kunde fan dött! slår honom så mycket jag kan. innan någon putter bort mig sen kommer en vakt å ska slänga ut mig å jimmie (haha som vanligt) men då kommer alla mina vänner å skriker nej den här tjejen har inte gjort nått fel hon  blev ner puttat av den där mannen! vakten blir så klart på min sida men jag vill inte vara kvar så vi drar! vakten som va snäll hämtade ut min jacka tittade till min arm som är väldigt sårig och öm idag! aja efter det är jag hur utflippad som helst å skriker utanför att dom ska dra ut honom så jag får dunka på honom på riktigt ( mannen som kanske är närmare 50 år)  men det händer ingenting ingen ville lämna ut hans namn men fan va den djävulen ska få! jag kunde lika gärna spräckt skallen! aja efter de går vi mot rockbaren som inte släpper in mer folk men jimmie å nadja står å bankar på rutan å vill verkligen in haha! trögosar! vi drar vidare  försöker komma in på varje ställe men vissa i vårt gäng var för fulla så vi kom inte in! men till slut hittar vi ett ställe där vi alla kan festa vidare HMM fråga mig inte vad det hette för jag kommer inte ihåg.. vi går in, jag å nadja dansar som galningar ! skit kul :) jag danade till och med på bordet hah! sen blir det ju BRÅK igen jag vet inte varför men jag såg att jimmie störde sig på nån kille sen var det nån tjej som va jobbig så jag började putta henne å säga va fan är ditt problem å hon spelar ju såklart helt oskyldig JÄVLA BLONDIN usch hatar dom! ja efter det blir jimmie utslängd å försvinner!!!! wtf! jag blir orolig försöker ringa men han svarar inte! vi går å letar å hittar han inne på en pizzeria! (ovanligt) jag skäller ut han å hans kompis ni kan ju fan inte bara dra! dom fattar ju ingenting fyllesvin!  efter detta drog vi nog hem i taxi vi kom hem halv 5! usch å det va sagt från början att vi skulle gå ut typ en timma å kolla läget på park lane! aja TJENA! men det var ju ganska kul ändå..träffade lite bloggare btw daniel paris olga isabelle å baby seniorita ,,,daniel paris va himla snäll iaf :) vaknade för inte så längesen mår inte så bra idag :( drack ju en del drinkar … jimmie sover som en gris jag ljög att kl var halv 5 på eftermiddagen ahaha! å han går på allt jag säger :) aja hoppas ni orkade läsa allt! ska polisanmäla den jävla idioten ska visa mina märken sen! har säkert missat massa roliga bitar från igår men det kommer väl snart höhö :) här får ni en vimmel bild från igår joho ;)

fina människor!



Kommentarer
Åsa

ojojoj... bravader :S

bara att polisanmäla aset!

2010-12-20 . 22:38:11
Länk: http://mrscash.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!