mitt smink!

2010-12-30 / 17:53:18 / Allmänt

rensade bland mitt smink nyss! har äntligen fått hem den älskade paletten med 120 ögonskuggor! wiii!!!! vart i Angered hela dagen typ vart på soc j'vla idioter sen arbetsförmedlingen å posten.. köpte hårfärg med på edels faktiskt skit snygg röd färg kostade bara 49 kr st :) riktigt bra ju :) så det blev en till julklapp till mig hihih :) sitter med färgen i nu :P alvin å jimmie tittar på jakten på den försvunna lampan :) alvin ville se den på engelska haha gölli...jag har apa ont i ryggen nu är inte van att få så mycket gjort på en dag.. åt pizza med mamma och emelie på värdhuset i angered med mydit :)
mm lite ögonskuggor jag har :D någon som vill vara försökskanin?
redhead!

Kommentarer
Line

Åh vilken fin hårfärg, vad är det för märke på färgen? Eller, vilket märke brukar du oftast använda? Mitt hår är orange till en misslyckad färgning av rött.. fin blogg!

evelina

tack så mycket brukar använda olika faktiskt! den som är rödast brukar jag ta bara :) hehe

2011-01-02 . 18:05:47
Länk: http://littlemisseve.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!