hata hata hata!

2010-12-14 / 15:49:15 / Allmänt

hej ,, igår åkte jag tillbaka till majorna vid 7tiden brukar inte betala på vagnen så jag gjorde inte det denna gång.. men vem går inte på vagnen då!!!! jävla FI** kontrollanter 1200 i böter tack!!!! inga julklappar eller nåt fan va kul detta kommer bli!!!! åhh blir så irriterad har redan åkt fast en gång detta året!!! hur fan kan dom ta så jävla mycket !? jag e 18!!! det borde va lite lägre summa.... aja iaf när jag kom hit tvättde jag massa! gick å la mig vid 12 ungefär då kom jimmie hem <3 mysit vi somna direkt typ jag va as trött! idag åkte jag till angered va tvungen att gå till soc,, fick dra till rebecca å låna pengar till vagnen :( ville ju inte åka fast igen.. sen drog jag till angered upp till rannbergen skickade en grej från datorn,, tillbaka till angered in till soc ut från soc in på mc donalds tog två cheeseburgare sen iväg till majorna igen! men inga jävla kontrollanter idag! som vanligt när man betalar kommer det aldrig någon kontrollant!!! TYPISKT! idag ska jag inte göra ett skit försöker fixa toan för själva knapen har åkt in så det går kanppt att spola! gissa vems fel det var å det va inte mitt fel...aja här får ni en till bild från el bastardo.se :) http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=11456

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!