firade jimmie på sticky!

2010-12-05 / 20:22:03 / Allmänt

jimmies födelsedag började med att jag väckte han med tårta å lite ljus! Mys :)

sen drog vi in till stan fixade lite saker

sen kom jimmies mamma å lena hit å förfestade i vår husvagn haha (våran lägenhet e mini)! trevligt var det sen drog vi ner till robban å samantha där vi träffade mer folk :) sen drog vi till sticky där två band skulle spela kommer inte ihåg va dom hette! iaf jag blev svin packad eftersom jag fick sprit å öl hela tiden! jag stod längst fram vid banden å va helt galen fick iaf båda banden att gratta jimmie! haha (jag e grym)

kommer inte ihåg så mycket från sticky men det va kul iaf :) blev ju bästa vän med ferbie :D

efter sticky drog vi till mcdonals man blir ju hungrig av allt festade där fick jag för mig full som jag va ! att sjunga för jimmie och hela mcdonalds. tur att alla sjöng med!!! detta gjorde jag två gånger (jag e grym) hahaha!!! sen drog vi hemåt eller vi försökte det tog väl en timma att komma till järntorget vi tjafsade lite på vägen :P men iaf när vi var på järntorget sa jimmie jag e hungrig!( ah igen) så vi köpte en pizza inne på pizzerian fick jag för mig att sjunga igen :D å alla sjöng med! en kille sjöng extra mycket å då tyckte jimmie att han skulle med hem! japp å det gjorde han med! det ville inte jag för jag va sur å kall å ville bara hem å lägga mig! men aja han följde men jag va trött å däckade nästan med en gång! den stackars killen fick dra hem mitt i natten hoppas han kom hem höh ! aja det va nog allt som hände! aha DAGEN EFTER! herregud har aldrig i mitt liv mått så dåligt! och vi skulle till norge den dagen! YEY sitta i en bil i 4 timmar e ju as kul när man e bakis men jag klarade mig som tur va å nu e jag hemma igen hehe hoppas ni orkade läsa allt fick skriva om detta TVÅ gånger för Fi** internet stängdes ner precis när jag va färdig! KRAM


jag å söten
jimmie å hans söta mami :)
hahaha på sticky här började de spåra ut lite tror jag :P jag fick ju ALL sprit å öl
CLAES :D
jimmie jag å ferbie
snyggaste :)
hahah det blev en hel del pussar :D
haha full & glaD :D
(
(här e killen som fick följa med hem haha)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!