dagens makeup!

2011-06-02 / 14:15:02 / Allmänt

Börjar med en concealer under ögorna och vid näsan där man är lite röd :P
eller har nån prick :)Denna heter glo concealer under eye natural och är från glominerals
Sedan tar jag en ljus foundation med en svamp i hela ansiktet å lite ner på halsen
Denna heter gloprotective liqud foundation satin
Efter det tar jag ett puder som täcker skit bra! den är också från glo minerals och heter
glomatte finishing powder
efter detta blir man väldigt ljus i ansiktet jimmie tycker jag ser ut som en fjortis haha! men då tar man bara ett solpuder lite överallt i ansiktet mest på kindbenen :)
denna är från hm
Sen det sista i basen är rougen denna är också från glo minerals å heter papaya :)
Sådär då var jag färdig fotade inte hur jag gjorde ögorna för det blir så himla jobbigt använde mig av mina eleven ögonskuggor eyeliner mycket highlighting vid ögonbrynen näsan och kindbenen :) på munnen tog jag två olika läppstift båda från glo minerals ena heter bora bora och andra heter raspberry :) brynen använde jag pensel till :) hoppas ni gillade de ;)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!