turnebuss day 2

2011-09-20 / 17:46:58 / Allmänt

recordng day
axelkameran
dom gjorde intervju med p3 star på ett cafe :P & aftonbladet
sthlm är rätt fint ändå :)
jimmie testade lite kläder till videon
cool toalett på ett cafe
puffhäng i väntan på videoinspleningen :P det tog bara 11 timmar :P
recording :)
Härligt med vatten i detta underbara väder tyckte lite synd om dom (eller mohahaha) :)
efter detta dog kameran laddar den just nu så kanske kommer bilder på dag 3 men idag är det bara rep som gäller så finns ju inte så mycket att dokumentera.. snart drar vi till sthlm igen imorgon är det fullt upp med massa intervjuer & spelningar så kommer nog inte hinna med att blogga hej då sålänge ;)<3

Kommentarer
Jessica

Hahaha! Då är man dörädd!



Jag är inte rädd för spindlar. Vill bara inte gosa med dom i sängen! Sen fick jag typ panik för att jag trodde att den skulle hoppa på mig. Det är en lite konstig känsla! Det var däför jag slängde ett kuvert på den. Sen kom örtsaltet! Haha. Han fick ligga där i några dagar sen dammsög jag upp den! Sen kom det en till jävel häromdagen! Han mosade jag med en sopkvast och han åkte ner i toaletten. Jag måste ha balkongdörren öppen hemma, för det är så jääävla varmt i lyan! Det är väl då dom kommer in, dom jävlarna!

2011-09-22 . 15:41:08
Länk: http://jessica182.blogg.se/
matilda

åh, så jävla ballt att jag hittade din blogg! Jimmies flickvän, hur coolt är inte de liksom?! Hoppas dba kommer ha nån stor konsert snart, har aldrig sett dom live och de hade seriöst gjort mitt liv!! jag bara måste få se dom! + att du verkar ju hel grym!! ;D

2012-01-16 . 20:45:43
Länk: http://fotom.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar:






Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!